Prerábka do GM Studio II

11.08.2013 23:59

Tak Vás vítam pri druhom vstupe do denníka týkajúceho sa GM Studia. Hra je skoro úplne prerobená do GM Studio.

Zatiaľ nie sú funkčné shadere, pretože systém shaderov v GM Studio je úplne iný ako shadere v "shaders extension" pre GM 8.0.

Rovnako treba prekopať checkpoint save-load, pretože sa používali funkcie game_save() a game_load() a to sa mi jednak nepáči a je to aj neprofesionálne.

No a nakoniec treba otestovať samotné generovanie hracej plochy pri načítaní levelu (generujú sa mapy osvetlenia, tiene, atď.). K tomuto som sa ešte nedostal, ale až na pár drobných zmien by tento systém mal byť funkčný aj v Studiu.

Herný editor funguje bez problémov, rovnako aj testovanie levelu priamo v editore (až na už spomenutý checkpoint systém (prerobím)).

 

Doterajšie dojmy z toho ako hra beží pod Studiom sú viac než výborné. Tu sú nejaké čísla (FPS (zaokrúhlené) pre rovnaké grafické nastavenia):

Bez post efektov:

                                            GM 8.0                                        GM Studio

EDITOR                                  190                                                500

HRA                                        200                                                900

 

Zapnutý post-bloom efekt (niečo ako glow):

                                            GM 8.0                                        GM Studio

EDITOR                                  110                                                200

HRA                                        180                                                300