Prerábka do GM Studio II
11.08.2013 23:59Tak Vás vítam pri druhom vstupe do denníka týkajúceho sa GM Studia. Hra je skoro úplne prerobená do GM Studio.
Zatiaľ nie sú funkčné shadere, pretože systém shaderov v GM Studio je úplne iný ako shadere v "shaders extension" pre GM 8.0.
Rovnako treba prekopať checkpoint save-load, pretože sa používali funkcie game_save() a game_load() a to sa mi jednak nepáči a je to aj neprofesionálne.
No a nakoniec treba otestovať samotné generovanie hracej plochy pri načítaní levelu (generujú sa mapy osvetlenia, tiene, atď.). K tomuto som sa ešte nedostal, ale až na pár drobných zmien by tento systém mal byť funkčný aj v Studiu.
Herný editor funguje bez problémov, rovnako aj testovanie levelu priamo v editore (až na už spomenutý checkpoint systém (prerobím)).
Doterajšie dojmy z toho ako hra beží pod Studiom sú viac než výborné. Tu sú nejaké čísla (FPS (zaokrúhlené) pre rovnaké grafické nastavenia):
Bez post efektov:
GM 8.0 GM Studio
EDITOR 190 500
HRA 200 900
Zapnutý post-bloom efekt (niečo ako glow):
GM 8.0 GM Studio
EDITOR 110 200
HRA 180 300